REGULAMIN
świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1.
Określenie usługodawcy.

1.     „Usługodawcami” w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną są:

a.     Amelia Konieczna – Bagińska, radczyni prawna, wpisana na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Zielonej Górze
pod numerem ZG-924, legitymująca się Numerem Identyfikacji Podatkowej (NIP) 973-109-58-47,

b.     Miłosz Bagiński – Żyta, radca prawny, wpisany na listę radców prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Zielonej Górze pod numerem
ZG-909, legitymujący się Numerem Identyfikacji Podatkowej (NIP)
693-217-31-33,

 oboje prowadzący działalność gospodarczą wyłącznie w formie spółki cywilnej, zarejestrowanej pod firmą Kancelaria Radców Prawnych Amelia Konieczna – Bagińska, Miłosz Bagiński – Żyta Spółka cywilna, legitymującej się Numerem Identyfikacji Podatkowej (NIP) 973-109-59-88, z siedzibą pod adresem ulica Bohaterów Westerplatte 19-19a lok. 2.11, 65-034 Zielona Góra.

§ 2.
Określenie usługi świadczonej drogą elektroniczną.

1.     Usługa, którą świadczą usługodawcy wskazani w § 1 ust. 1 niniejszego regulaminu,
a mieszcząca się w katalogu art. 2 pkt 4 ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polega na:

a.     prowadzeniu przez usługodawców interaktywnych szkoleń on-line,
z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, umożliwiających przesył obrazu i dźwięku;

b.     udostępnieniu uczestnikom poszczególnych plików do pobrania, niezależnie
od ich formatu oraz objętości, to znaczy w szczególności plików zawierających prezentacje przedstawione w trakcie szkolenia.

2.     Szkolenia on-line, o których mowa w ustępie poprzedzającym, usługodawcy prowadzą za pośrednictwem programu Teams.

3.     Wymagania sprzętowe programu, o którym mowa w ustępie poprzedzającym,
są udostępnione pod adresem:

 https://learn.microsoft.com/pl-pl/microsoftteams/hardware-requirements-for-the-teams-app

 4.     Niniejszy regulamin odnosi się do każdego z poszczególnych szkoleń on-line prowadzonych przez usługodawców.

§ 3.
 Zawarcie umowy na prowadzenie szkolenia on-line

1.     Warunkami udziału w szkoleniu są:

a.     zgłoszenie któremukolwiek z usługodawców woli uczestnictwa w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany
w programie poszczególnego szkolenia;

b.     uiszczenie całości ceny szkolenia i udokumentowanie usługodawcom tego faktu – przed rozpoczęciem szkolenia,

 z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 niniejszego regulaminu.

 2.     Dane do przelewu zostaną wskazane uczestnikowi szkolenia przez usługodawców
za pośrednictwem poczty elektronicznej, w odpowiedzi na zgłoszenie chęci uczestnictwa w szkoleniu. W odpowiedzi na zgłoszoną chęć uczestnictwa
w szkoleniu usługodawcy przekażą uczestnikowi fakturę pro forma;
po zaksięgowaniu środków uczestnikowi zostanie przekazana faktura VAT.

3.     Niespełnienie któregokolwiek z warunków zakreślonych  ust. 1 niniejszego paragrafu będzie równoznaczne z niezawarciem umowy na prowadzenie szkolenia on-line.

4.     Termin przyjmowania zgłoszeń usługodawcy każdorazowo określają w programie poszczególnego szkolenia.

5.      Uczestnicy szkolenia zastrzegają możliwość dokonania zmiany terminu, czasu trwania szkolenia i wprowadzenia zmian w programie szkolenia w każdym czasie.

6.     Termin szkolenia, cena szkolenia, prognozowany czas trwania szkolenia zostaną każdorazowo wskazane w poszczególnych programach szkoleń.

§ 5.
Postępowanie reklamacyjne i zwrot ceny.

1.     W programie każdego oferowanego szkolenia usługodawcy zawrą odnośnik
zawierający wymagania sprzętowe do obsługi programu Teams. W takim wypadku zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu i zapłata całości ceny będą równoznaczne
z potwierdzeniem przez uczestnika szkolenia, że dysponuje sprzętem spełniającym określone przez producenta programu Teams wymagania sprzętowe,
ani że nie występują po stronie uczestnika problemy natury technicznej,
o czym usługodawcy zawrą stosowne pouczenie w każdym poszczególnym programie szkolenia.

2.     Na wypadek niedojścia szkolenia do skutku z przyczyn tkwiących po stronie usługodawców, uczestnikowi  przysługuje zwrot całości uiszczonej ceny,
w terminie 24 godzin liczonych od upływu terminu, tj. od daty i godziny rozpoczęcia zaplanowanego szkolenia, wynikającego z programu poszczególnego szkolenia,
na numer rachunku, z którego nastąpiła płatność.

3.     Reklamację uczestnik zgłasza któremukolwiek z usługodawców, wskazanych
w lit. a-b § 1 ust. 1 niniejszego regulaminu, za pośrednictwem poczty elektronicznej,
pod adres e-mail sekretariat@kbz-kancelaria.pl, w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia szkolenia. W reklamacji należy wskazać dane umożliwiające identyfikację uczestnika (imię i nazwisko / nazwę, adres), dane kontaktowe (adres do doręczeń uczestnika, numer telefonu uczestnika, adres e-mail), zwięzły opis problemu.

4.     Nie podlegają rozpatrzeniu reklamacje zgłoszone po upływie zakreślonego ustępem poprzedzającym terminu, jak również reklamacje, w których nie zawarto danych umożliwiających identyfikację uczestnika szkolenia.

5.     Reklamacja nie podlega ponownemu rozpatrzeniu.

§ 6.
Odnośnie do korzystania z materiałów udostępnionych przez usługodawców.

1.     Usługodawcy zastrzegają, że z udostępnionych przez nich materiałów uczestnicy poszczególnych szkoleń mogą korzystać wyłącznie dla celów użytku osobistego.

2.     Celem usunięcia ewentualnych wątpliwości usługodawcy zastrzegają również,
że nie udzielają uczestnikom licencji niewyłącznej na korzystanie z udostępnionych materiałów w sposób wykraczający ponad użytek osobisty.

3.     Mając wprawdzie na względzie, że przeniesienie majątkowych praw autorskich
lub udzielenie licencji wyłącznej dla swojej ważności wymaga zachowania formy pisemnej, usługodawcy mimo to podkreślają, że udostępnienie przez nich materiałów
nie oznacza przeniesienia autorskich praw majątkowych ani udzielenia licencji wyłącznej.

§ 7.
Odnośnie do ochrony praw konsumenta / Prawa do odstąpienia od umowy

1.     Po zgłoszeniu usługodawcom woli uczestnictwa w szkoleniu, usługodawcy udzielą uczestnikowi informacji wymaganych w świetle ustawy z 30 maja 2014 roku
o prawach konsumenta.

2.     Stosownie do art. 27 ust. 1 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, uczestnik może odstąpić od umowy na prowadzenie szkolenia on-line w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem ustępu następnego.

3.     Jeżeli zgłoszenie woli uczestnictwa zostanie dokonane w terminie uniemożliwiającym upływ 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, zastrzeżonego art. 27 ust. 1
ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, zawarcie umowy na prowadzenie szkolenia on-line nastąpi dopiero z chwilą złożenia przez uczestnika oświadczeń, o których mowa w art. 21 ust. 2 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

4.     W przypadku wykonania przez uczestnika prawa, o którym mowa w ustępie 2. niniejszego paragrafu, usługodawcy zwrócą na jego rzecz całość uiszczonej ceny,
jeżeli została dokonana.

5.     Rezygnacja ze szkolenia po upływie terminu wskazanego w ustępie 3. niniejszego regulaminu czy nieobecność uczestnika na szkoleniu skutkują zachowaniem przez usługodawców prawa do całości wynagrodzenia. Niemniej w takim wypadku uczestnik może wystąpić do któregokolwiek z usługodawców z umotywowanym wnioskiem o zwrot całości lub części ceny. Wniosek uczestnika usługodawcy rozpatrzą w terminie 48 godzin, licząc od daty wpływu.  

§ 8.

Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym

1. Usługodawcy informują, że zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści
o charakterze bezprawnym, czyli o zakazie, o którym mowa w art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 9.
Odnośnie do polityki prywatności.

1.     W związku z dokonywanym przez usługodawców przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), usługodawcy odrębnym dokumentem udostępniają uczestnikom politykę prywatności. Polityka prywatności usługodawców dostępna jest na stronie internetowej Administratora: https://kbz-kancelaria.pl/, w zakładce Regulamin szkoleń / Polityka prywatności.

 

 


Polityka prywatności

Definicje

Administrator – Kancelaria Radców Prawnych Amelia Konieczna-Bagińska, Miłosz Bagiński-Żyta spółka cywilna, ul. Bohaterów Westerplatte 19-19a/lok. 2.11, 65-034 Zielona Góra, NIP spółki: 973-109-59-88, REGON spółki: 526-285-449

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

 

I. Informacje ogólne

1.    Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Radców Prawnych Amelia Konieczna-Bagińska, Miłosz Bagiński-Żyta spółka cywilna, ul. Bohaterów Westerplatte 19-19a/lok. 2.11, 65-034 Zielona Góra, Polska, NIP spółki: 973-109-59-88, REGON spółki: 526-285-449 (zwana dalej: Administratorem lub Kancelarią), której wspólnikami są:

a) Amelia Konieczna-Bagińska, wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Zielonej Górze (Polska) pod nr: ZG-924, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Kancelaria Radcy Prawnego Amelia
Konieczna-Bagińska, ul. Bohaterów Westerplatte 19-19a/lok. 2.11, 65-034 Zielona Góra, NIP: 9731095847, REGON: 526274078;
b) Miłosz Bagiński-Żyta, wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Zielonej Górze (Polska) pod nr: ZG-909, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Miłosz Bagiński-Żyta,
ul. Bohaterów Westerplatte 19-19a/lok. 2.11, 65-034 Zielona Góra, NIP: 6932173133, REGON: 388072912.

 2.     Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem numeru telefonu: (+48) 660-921-045 lub (+48) 696-077-479, a także pod adresem e-mail: sekretariat@kbz-kancelaria.pl.

3.     Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w sposób zgodny z przepisami prawa, w szczególności zgodny z zgodny z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, oraz w sposób rzetelny i przejrzysty.

4.     Organem nadzorczym w zakresie ochrony Państwa danych osobowych w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.

5.     Akty prawne regulujące zasady etyki zawodowej radcy prawnego dostępne są na stronie internetowej prowadzonej przez Krajową Izbę Radców Prawnych.


II. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

1.     Administrator przetwarza szeroko rozumiane Państwa dane osobowe, na podstawie których można zidentyfikować daną osobę, w szczególności:

a)     imię i nazwisko, dane kontaktowe: nr telefonu i adres e-mail, miejsce zamieszkania, adres do doręczeń, datę urodzenia, PESEL, numer identyfikacji podatkowej, numer dowodu osobistego lub paszportu, informacje na temat wykształcenia, zatrudnienia, a także na temat sytuacji rodzinnej, majątkowej lub osobistej, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zlecenia, tj. świadczenia przez Administratora usług prawnych (art. 6 ust. 1 lit. a, b i d RODO);

b)     imię i nazwisko, dane kontaktowe: nr telefonu i adres e-mail, adres do doręczeń, inne dobrowolnie podane przez Państwa informacje, w zakresie niezbędnym do świadczenia usług szkoleniowych (art. 6 ust. 1 a i b RODO);

c)     imię i nazwisko, dane kontaktowe: nr telefonu i adres e-mail, inne dobrowolnie podane przez Państwa informacje w zakresie niezbędnym do nawiązania kontaktu, za pośrednictwem formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

2.     Administrator informuje, że osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.



III. Udostępnianie danych osobowych

1.     W celach określonych w pkt II ust. 1 lit a, Państwa dane mogą być przekazywane następującym grupom odbiorców:

a)     wspólnikom Kancelarii,

b)     upoważnionym pracownikom i współpracownikom Kancelarii,

c)     osobom współpracującym z Kancelarią w zakresie świadczenia usług prawnych, w tym w razie zaistnienia takiej potrzeby – pełnomocnikom substytucyjnym,

d)     osobom współpracującym z kancelarią w zakresie świadczenia usług rachunkowo-podatkowych,

e)     sądom i trybunałom, organom administracji publicznej, innym organom i instytucjom, podmiotom występującym w danej sprawie w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zlecenia, w zakresie wynikającym z przepisów prawa.

2.     W celach określonych w pkt II ust. 1 lit b i c, Państwa dane mogą być przekazane:

a)     wspólnikom Kancelarii,

b)     upoważnionym pracownikom i współpracownikom Kancelarii,

c)     osobom współpracującym z Kancelarią w zakresie świadczenia usług prawnych lub szkoleniowych,

d)     osobom współpracującym z kancelarią w zakresie świadczenia usług rachunkowo-podatkowych,

 

IV. Okres przechowywania danych osobowych

Administrator przechowuje Państwa dane osobowe w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo przez okres niezbędny do świadczenia danej usługi.

Państwa dane osobowe mogą być przechowywane przez dłuższy okres, jeżeli taki obowiązek jest wymagany przepisami prawa lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych ze świadczoną przez Administratora usługą.

Dane osobowe przetwarzane w związku ze świadczeniem usług prawnych przetwarzane są dodatkowo z zachowaniem wymogów i przez okres wynikający z odpowiednich przepisów korporacyjnych.

Po upływie terminu Państwa dane osobowe zostaną usunięte.

 

V. Uprawnienia w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych

Administrator informuje, że na mocy przepisów RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora, tj. prawo:

a)     do uzyskania dostępu do swoich danych osobowych,

b)     sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe lub do ich uzupełnienia, jeżeli są niekompletne,

c)     do usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”),

d)     do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,

e)     ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

f)     do przenoszenia danych osobowych,

g)     wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,

h)     wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).


VI. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

W zakresie w jakim jest to uwarunkowane charakterem danej usługi, przetwarzanie danych osobowych może wiązać się z koniecznością przekazania danych osobowych poza granice Unii Europejskiej. W takim wypadku dane osobowe odbywa się w warunkach zakreślonych w Rozdziale V (art. 44-50 RODO).

 

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie przetwarzania przez Administratora Państwa danych osobowych, a także przysługujących Państwu w tym zakresie uprawnieniom, prosimy o kontakt za pośrednictwem numeru telefonu:

(+48) 660-921-045 lub (+48) 696-077-479, lub pod adresem e-mail: sekretariat@kbz-kancelaria.pl.